
Totodată, în ciuda pandemiei, compania românească de telecomunicații Datacor își menține planul de investiții pe 2020, alocând peste 800.000 euro pentru dezvoltarea unui centru de logistică regional
Compania românească Datacor, cu 18 ani de activitate pe piața de integrare de soluții inovatoare de comunicații, estimează o creștere a cifrei de afaceri și a profitului pe 2020 și își menține planul de investiții setat pe următorii doi ani, alocând peste 800.000 euro pentru dezvoltarea unui centru de logistică regional.
“Pentru primul semestru al anului am înregistrat un profit operațional de peste două milioane de euro.”, a declarat Bogdan Bilegan (foto), Co-fondator și Director General în cadrul companiei Datacor. “În ceea ce privește proiecția pentru cea de-a doua parte a anului 2020, considerăm că o să reușim să menținem, chiar și în aceste vremuri dificile, o creștere de +3% față de cifra de afaceri la nivel anual din 2019, care a fost un an cu performanță istorică pentru Datacor, atât din perspectiva cifrei de afaceri cât și a profitului operațional.” a adăugat Bogdan Bilegan.
Pe acest fond optimist, Datacor își menține obiectivul de a investi continuu în creșterea și dezvoltarea companiei, atât pe segmentele de clienți, cât și pentru identificarea de noi oportunități de diversificare a portofoliului de produse și servicii, la cel mai înalt nivel de calitate.
Astfel, în ultimii doi ani și jumătate, Datacor a investit în dezvoltarea companiei peste 1.250.000 de euro. “Chiar și în contextul actual, menținem planul de investiții în strategia de dezvoltare pe trei ani, setată în 2019, și urmează să investim peste 800.000 euro în următorii 2 ani în dezvoltarea centrului de logistică regional, pentru a asigura o acoperire optimă națională cât și internațională pentru produsele și serviciile noastre.”, a adăugat Bogdan Bilegan.
Datacor este o companie 100% românească, deținută de frații Bogdan și Cristian Bilegan, cu 18 ani de experiență pe piața de soluții inovatoare de comunicații, securitate și electrice, operând în segmentele office, retail și industrial. Din 2002 până în prezent, compania a crescut continuu, ajungând la o echipă de 70 de persoane și o cifră de afaceri de 8.838.442 milioane de euro.
Compania este prezentă în trei orașe din România: Bistrița, unde se află sediul administrativ și logistic, București – sediul secundar și logistic și sediul din Cluj, care funcționează ca punct de prezență și logistic.